Wednesday, 7 March 2012

i love you..

assalamualaikum...

lma xupdate blog..kn2
minggu nie..busy dgn exam awal thun..
so far..ada jgk la subjek2 yg susah nk jwb..
terutama sekali sejarah..
mmg xbleh buat la..
lain yg bca..lain yg keluar..
nasib2..
mesti result nnt truk..
huhu..mintak2 la xteruk..
amin..

dh la..mlas nk tlis psal exam nie..
lg tkot je..
sbnarnya kan..
smbil sya update blog nie..sya dengar lgu yg btol2 menusuk hati sya la..
sya mlas la nk gtau tjuk lgu tu sbb lgu tu lgu jiwang..
hihi..
sya pun xtau sjak bila sya mla minat lgu2 jiwang nie..
sya bknnya minat sgt tp..lirik dia tu yg sya suka..
mmg btol2 kna dgn sya la..
sya tlis skit ea..liriknya..

bertahun sudah ku menunggu dirimu..
akhirnya kau menjadi milikku
sukarnya untuk ku melupakanmu..
kerna kau ku cintai selalu

Mengapa ini semua harus berlaku
Apakah ini semua kerna diri ku
Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan
Tak sanggup aku melepaskanmu

andai kau pinta untuk melepaskanmu..
terpaksa aku turutkan..
Mungkinkah ini suatu pengajaran
Di dalam percintaan

sya skip2 je..
hah!!korang mesti dh tahu kan lagu apa...hihi
sory la ye..hari nie sya jiwang sikit..
semakin hri sya rsa smkin jauh je dgn dia..
sya pun xtau apa silap sya..apa slah sya..
smpai dia jd mcm nie..
xpa la..
sya xkisah klau awk buat sya mcm nie..
sya redha je..
sya ingt lg..
dlu sya slalu berdoa yg sya nk sgt bersma dia wlaupun sekejap je..
xsangka plk..
ALLAH dgr doa sya..
juz a moment only..
but..it's was so sweet memories with you..
i'll always love you..
forever..
mmg skrg nie..kmi dh mcm xknal..
xpa la..sya mlas nk pikir msalah nie..
biar la..sya and my frenz je yg thu psal nie..

one more song for you..

mengapa kau pergi (2x)
di saat aku mulai mencintaimu
berharap engkau jadi kekasih hatiku
mlah kau pergi jauh dri hidup ku.. :D

for you..i'll always love you..
bye.. :)



No comments:

Post a Comment